2.11.23
KOVTP kliendina saate alati kasutada klienditoe teenust.
Tugiliini teenindajad registreerivad teie telefoni või e-kirja teel esitatud küsimuse ja pakuvad lahenduse või juhendavad, kust leida vastused.
Tavafunktsioonide kasutamise ja -olukordade kohta leiate infot ka kasutusjuhendist.
Kuhu pöörduda?
- Telefonitugi vastab teie küsimustele igal tööpäeval kell 8.30–17.00.
- Kirjalikult saab küsimusi esitada aadressil abi@novian.ee või allpool oleva vormi kaudu. Nende kanalite kaudu tulnud pöördumisi jälgitakse pidevalt ja kõik saadetud küsimused saavad alati esimesel võimalusel vastuse.
Kui palju maksab?
- Enamasti hõlmab kliendi KOVTP haldusteenuste leping kasutajatuge ja konsultatsioone kuni 1 tund kuus ühe lehe kohta.
- Kui kasutajatugi ei ole lepinguga sätestatud, saab seda osta eraldi juurde ajapõhiselt (tunnihind 75 eurot + km).